Fresh from the Press

Újra személyes ügyfélszolgálat
Hírek‎

Június 2-tól a Pásztói Család és KarrierPont újra indította személyes ügyfélszolgálatát a szokásos nyitvatartási időben.

Kedves Ügyfeleink!

Június 2-tól a Pásztói Család és KarrierPont újra indította személyes ügyfélszolgálatát a szokásos nyitvatartási időben.

Emellett továbbra is igénybe vehetők szolgáltatásaink online módon is (így a mentálhigiénés és HR tanácsadás, mediátor szolgáltatás, baba-mama klub, képzés, wokshop), természetesen a járványügyi szabályok betartása mellett.

Kövessetek bennünket továbbra is honlapunkon és közösségi oldalunkon, ahol aktuális eseményeinkről adunk hírt.

Nők Civilben
Hírek‎, Sajtószoba

Online folytatódik a munka a nőket segítő egyesületnél Pásztón

A megváltozott körülmények között is nagy odafigyeléssel és empátiával segítik a családokat és a nőket a munkavállalás, a gyermeknevelés, a munka és a magánélet összehangolása terén a Pásztói Család és KarrierPONT-ban.

– A projekt kezdete óta hatékonyan működő, személyes kapcsolatokra építő munkavégzést a vészhelyzet miatt át kellett alakítanunk. Online szakmai csoportokat hoztunk létre, online formában folytatjuk a projekt tevékenységeit – mondta Huczekné Rétvári Mónika, az egyesület elnöke, a projekt szakmai vezetője. Hozzátette: bár a személyes szolgáltatások határozatlan ideig szünetelnek, a szakmai megvalósítók hétfőtől péntekig napi négy órában ügyelnek, fogadják a hívásokat és tájékoztatást adnak az online szolgáltatások működéséről, a képzésekről, így segítik a krízishelyzetbe kerülteket. A projektmenedzsmenttel, a projekt munkatársaival és szolgáltatóival szintén interneten keresztül végzik a szakmai egyeztetéseket.

– A családok egy része olyan kihívásokkal szembesül, amelyekre megoldásokat kell kínálni szakembereinknek. Munkatársaink online tanácsadására még az eddigieknél is nagyobb szükség van. Életvezetési ismereteket, mentális erősítést, álláskeresési, önéletrajzírási és otthontanulási technikákat osztunk meg a hozzánk fordulókkal – közölte a szakmai vezető.

Mint mondta, a Baba-Mama Klub online csoportos és egyéni szolgáltatásai, a babamasszázs, a bábos mesekuckó és az anya–gyermek jóga továbbra is biztosított. A szociális segítő az egészségügyi előírásoknak megfelelően személyesen tarja a kapcsolatot a segítséget kérőkkel. Emellett az online megoldható képzések szervezését és megvalósítását is folyamatosan végzik.

Eredeti forrás: NOL.HU

Hírek‎

Pásztói Család- és KarrierPont szolgáltatásait 2020. március 16-tól szüneteltetjük,

Kedves Látogatóink, vendégeink!

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy a koronavírus miatt kialakult helyzetre tekintettel, a Pásztói Család- és KarrierPont szolgáltatásait 2020. március 16-tól szüneteltetjük, az általunk meghirdetett programokat, képzéseket, közösségi eseményeket határozatlan ideig elhalasztjuk, függetlenül annak létszámától.

A döntést felelősségteljesen, mindannyiunk védelmében hoztuk meg.

Bármilyen, tevékenységünkhöz kapcsolódó kérdésben keressenek bennünket az online csatornákon, kövessenek bennünket a Facebook oldalon.

Megértésüket köszönjük!
mail: cskpontpaszto@gmail.com, tel: 0670/3131-163, 0670/3130-918

Meditáció Pásztó
Hírek‎

Meditációs klub

Márciusban Meditációs Klub indul a Pásztói Család és KarrierPONT-ban. Klubvezető: Józan-Tóth Zsaklin. Minden érdeklődőt szeretettel várunk.

Mediátor szolgáltatás Pásztó
Szolgáltatások

Mediátor szolgáltatás

Mi a mediáció?

A mediáció az egyik leghatékonyabb alternatív konfliktusrendezési módszer

  • A mediátor viszonylag rövid, behatárolható időn belül – először külön-külön, majd együttesen – áttekinti a konfliktust. A mediátor vitavezetőként segít a feleknek, hogy kidolgoznak egy olyan megállapodást – ezt mediációs megállapodásnak nevezzük -, mely mindkét fél által elfogadható.

A mediáció

A mediáció közvetítést jelent. A mediáció során a résztvevő felek között egy semleges harmadik személy közvetít. A mediátor segíti a kommunikációt, rámutat a játszmákra, közelíti az álláspontokat, és a megoldás irányába tereli a feleket. A mediátor feladata az, hogy olyan egyezség jöjjön létre a résztvevők között, amit közös akarattal, mindkettőjük beleegyezésével hoznak meg. Ez azért fontos, mert a látszat megegyezések, illetve a másik kedvéért hozott döntések nem tarthatók be hosszútávon.  A mediációban hozott megegyezésekkel elkerülhetőek vagy lerövidíthetők a bírósági perek. A mediátort a 2002. évi LV. tv. alapján titoktartás kötelezi.

Milyen problémákban segít a mediátor?

  • Békés, kulturált válás közös megegyezéssel
  • Gyermekelhelyezés, láthatás, válás utáni gyereknevelés
  • Vagyonmegosztás
  • Párkapcsolati konfliktusok
  • Családon belüli konfliktusok, anyós és após problémák
  • Kamasz szülő konfliktusok
  • Konfliktusok szomszéddal
  • Üzletfelek, üzlettársak közötti konfliktusok
  • Munkahelyi konfliktusok